اتحاد مردمی هورامان علیه سکولاریستهای مرتد

ساخت وبلاگ

 

مجاهدین مسلمان و مسئله ی بنیادین « سازماندهی »  ( 3)

{زنجیره آگاهیهای منهجی}

 

به قلم استاد  مجاهد : ابو حمزه المهاجر هورامی

 

بدینسان تعریفی از سازماندهی ارائه می گردد : « هماهنگی بین نیروها با بکارگیری صحیح دستورها » .

و به کارگیری صحیح دستورها خیلی مهم است . مجزأه بن ثور سدومی رضي الله عنه  می گویند : « وقتی به مأموریتی فرستاده می شویم باید همانی که دستور داده شده صورت پذیرد حتی در صورت توانایی نباید کاری بیشر صورت پذیرد» .

طاقت و توانایی انسان در حفظ و یاد آوری و ... محدود است باید در آنچه مقدم و ضروری تراست به خدمت گرفته شود .

تنظیمات و سازماندهی از اولین شخص سابق بالخیرات که قصد بیداری دیگران را دارد ، باید رعایت گردد تا تنظیم و تشخیص برنامه جهت دیگران .

تشکیلات بالاتر و بزرگتر از مقدورات سابق بالخیرات ، بزرگترین ضرر و خطر را در بر دارد . به میزانی که تقوا و سازندگی به پیش می رود تشکیلات هم به همان میزان به پیش برود نه بيشتر که همان مضرات را در بر دارد . در ضمن نظم و سازمان بیداری اسلامی باید به تناسب و سعت حرکت مردم در نظر گرفته شود .

فقط خدا لشکریان خود را می شناسد (مدثر 31) .در نتیجه تمام تصمیمات سازماندهی بر مبنای عمل و ظاهریات تراوش شده صادرمی گردند و کاملاً تجربی و زیر مبنای عمل اند و ظن و گمان و نیت افراددر درجه ای پست تر و مقدماتی محسوب  مي گرددنه تصمیم اصلی .

کار سازمانی باعث 

اتحاد مردمی هورامان علیه سکولاریستهای مرتد...
ما را در سایت اتحاد مردمی هورامان علیه سکولاریستهای مرتد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مجاهد نوسودی jihadehawraman بازدید : 293 تاريخ : چهارشنبه 26 مهر 1391 ساعت: 6:00

 

مجاهدین مسلمان و مسئله ی بنیادین « سازماندهی »  ( 2)

{زنجیره آگاهیهای منهجی}

 

به قلم استاد  مجاهد : ابو حمزه المهاجر هورامی

 

 

شما اگر طرح و نقشۀ ساختمانی با تمام امکانات رفاهی را برای افراد بدون سرپناه و اسیر در سرمای زمستان و یا گرمای تابستان که هیچ موجودیت عینی در روی زمین نداشته باشد را ارائه دهید و تنها بر صفحه کاغذ به نمایش درآید ، چه فایده ای برای این افراد دارد ، همچنانکه این امر را بی فایده می دانید و دین بدون حکومت را نیز چنین می پنداریم . مبارزه و هر اقدامی بدون سازمان و تنظیمات و فراهم ننمودن ابزار و وسایل متناسب با آن نیز بدون معنی و نتیجه خواهد بود .

همان پلیس متناسب با آمادگیهای جسمی و مخصوصاً ذهنی و روحی و متناسب با آموزشهایی که دیده ـــــــ به  وی مأموریت داده می شود ــــــ جهت مبارزه و جنگیدن با موردی که برایش آموزش دیده و سازماندهی شده است و توان غلبه بر آن مورد را دارد .

ـ پلیسی که برای نظارت بر تخلفات راهنمایی و رانندگی آ موزش می بیند .

ـ پلیسی که برای تأمین امنیت خیابانها و پارکها آموزش می بیند که اگر دو نفر با هم دعوا می کنند یا ایجاد مزاحمت نمایند اقدام کند .

ـ پلیسی که برای روبه روشدن با یک دزد مسلح آموزش می بیند .

ـ پلیسی که جهت مبارزه با یک باند مواد مخدر و قاچاقچیان مرگبار آموزش می بیند .

ـ پلیسی که به نسبت مبارزه با گروهای سیاسی و عقیدتی آموزش دیده .

ـ پلیسی که جهت سرکوب شورشهای خیابانی و گروههای شورشی تعلیم دیده .

و ....

در تمامی موارد با تنظیم و سازماندهی توان و نیروی کار آمد آنان و هدایت این نیرو و استعداد در کانال مخصوصش ، متناسب با توانائی و آموزشهائی که دیده اند به آنان مأموریت داده می شود . تنظیمات بدلیل ایجاد نظم و جلوگیری از تفرق و 

اتحاد مردمی هورامان علیه سکولاریستهای مرتد...
ما را در سایت اتحاد مردمی هورامان علیه سکولاریستهای مرتد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مجاهد نوسودی jihadehawraman بازدید : 323 تاريخ : چهارشنبه 26 مهر 1391 ساعت: 5:59

 « بسم الله الرحمن الرحیم »        

 

 

مجاهدین مسلمان و مسئله ی بنیادین « سازماندهی »  ( 1 )

{زنجیره آگاهیهای منهجی}

 

به قلم استاد  مجاهد : ابو حمزه المهاجر هورامی

بديهی است که زندگی بشر بدون استفاده از اسباب ، به هیچ و جه انجام نمی گیرد ، زیرا برای انسان ممکن نیست که برای انجام هر امری چون خداوند « کن فيکن » بگوید . و اساساً برای انسان تا رنجی نباشد هیچ چیز در زندگی تحقق نمی یابد (انشقاق 6). پیامبر صلی الله علیه و اله وسلم به خاطر عدم امنیت از جانب « یهود » با بکار گیری وسیله ای, در پی ایجاد امنیت خواسته شده بر آمد. بدين معني که زید بن ثابت رضی الله عنه را به یاد گیری زبان عبری امر فرمود. همچنین بدستور پیامبر صلی الله علیه و اله وسلم زبان سریانی را نیز آموخت .

چون این خود مؤمنینند که باید از خود محافظت نمایند و امر به محافظت ایمانی و جسمانی خود شده اند زیرا (105 مائده).

و ایمان به قضا و قدر دراین جهان پهناور و در زندگی انسان بدین معنی است که فقط چیزی روی می دهد که خداوند مقرر کرده باشد (قمر 49) – (حدید 22 تغابن 11 – توبه 51) و میان توکل به خدا و « واگذاری امور به خدا » آنچه اکنون توسط بسیاری صورت گرفته ، تفاوت فاحشی وجود دارد . انسان در مقابل کارش و میان ایمان به قضا و قدر مسئولیت دارد (آل عمران 167- 165 ) خداوند پیروزی و اقتدار را برای دینش و تباهی و نابودی را برای کید و مکر مخالفین دینش مقرر فرموده است . (صف 9 – انفال 59) و نمی توانند از دست خداوند که پیروزی را برای دینش برگزیده ،بگریزند . اما نگفته تا زمانی که پیروزی و اقتدار را برای دینم مقدر نموده ام بنشینید و منتظر بمانید و بر خدا توکل کنید معجزه ای از جانب محمد صلی الله علیه و اله وسلم رخ دهد و همه مردم شب بخوابند و صبح مسلمان گردند یا ..... ! هرگز، بلکه در عین توکل بر خدا (انفال 60-59 ) 

اتحاد مردمی هورامان علیه سکولاریستهای مرتد...
ما را در سایت اتحاد مردمی هورامان علیه سکولاریستهای مرتد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مجاهد نوسودی jihadehawraman بازدید : 291 تاريخ : چهارشنبه 26 مهر 1391 ساعت: 5:56

 

مجاهدین مسلمان و اختلافات درون گروهی {زنجیره آگاهیهای منهجی}

به قلم استاد مجاهد : ابوحمزه المهاجر هورامی

هستند کسانی که ،با وجود این که خود شدیداً در تشدد و تضاد با هم به سر می برند ، همواره در تلاشند هر اختلاف رأی هر چند کوچک و سلیقه ای در میان جماعت جهادی را به انشعاب ، تفرقه و جدایی تبدیل نمایند. به عبارت دیگر حرفه ای را برگزیده اند که به آتش بیار معرکه مشهور است. از پخش شایعه و سنجیدن وضع موجود گرفته تا ایراد سخنرانی و بر پا نمودن جلسات بحث و گفتگو تا پخش نوشته ها و رسانه ها و… . تمام انرژی شان را ابتدا در اثبات شخصیت ناچیز و بی ارزش خود به انسانی صاحب فکر و منتقد، و در نهایت، تسویه حساب با جریان مبارک اسلامی و تخریب و انهدام تدریجی آن متمرکز می نمایند.

اینان دسته ای اند که گاه دست به اقدامات خشونت آمیز و حتی ترور و تصفیه های درون گروهی نیز می زنند و با توجیهات ناقص خود گاه به رادیکالیسم و شتابزدگی و گاه به مداهنه و سازشکاری کشیده می شوند.

در واقعیت امر این جماعت هم می توانند افراد مومن ، صادق ، وطن دوست و مجاهد مبارزی باشند که در چنین دامی افتاده اند و هم ممکن است عده ای مخلص ، مجاهد  صادقی باشند که فریب دشمنی 

اتحاد مردمی هورامان علیه سکولاریستهای مرتد...
ما را در سایت اتحاد مردمی هورامان علیه سکولاریستهای مرتد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مجاهد نوسودی jihadehawraman بازدید : 311 تاريخ : يکشنبه 23 مهر 1391 ساعت: 12:15

 آفت اسلامگرایان لیبرال زده در کشتزار بیداری اسلامی  و نهضت مجاهدین  ( 3 )

کاتب : ابوحمزه المهاجر هورامی

 

اسلامگرایی لیبرال زده  یکی از نشانه های  بارز تجزیه طلبی  و تفرق است و از اساس با اسلام و شریعت در تضاد است . اسلامگرایی  لیبرال زده   پدیده ایست منفی و مضر  که نتیجه اش بطور عینی فقط کمک به دشمن است ؛ به همین دلیل است که دشمنان خارجی و مرتدین محلی از وجود اسلامگرایان  لیبرال زده   در میان ما اظهار خوشحالی و رضایت می کنند . این ماهیت واقعی اسلامگرایان  لیبرال زده   است ، اسلامگرایان  لیبرال زده  در صفوف مجاهدین و بیداری اسلامی هیچ جایگاهی  نباید داشته باشند .

ما باید در پناه شریعت عالمگیر اسلام که مثبت تمام است بر اسلامگرایان  لیبرال زده  که بار منفی به خود گرفته اند پیروز شویم .یک شخص مسلمان مجاهد باید طبق فرمایش رسول الله صلی الله علیه و سلم ، رک  و صادق باشد و فعالانه مصالح جهاد و مبارزه را ارزشمندتر از جان خود بداند و منافع شخصی خودش را تابع منافع و مصالح نهضت 

اتحاد مردمی هورامان علیه سکولاریستهای مرتد...
ما را در سایت اتحاد مردمی هورامان علیه سکولاریستهای مرتد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مجاهد نوسودی jihadehawraman بازدید : 286 تاريخ : يکشنبه 23 مهر 1391 ساعت: 12:06

 آفت اسلامگرایان لیبرال زده در کشتزار بیداری اسلامی  و نهضت مجاهدین  ( 2 )

کاتب : ابوحمزه المهاجر هورامی

 

در زمان هارون الرشيد در)) مؤسسه بيت الحكمه))  بعضي از علما جهت ترجمه متون يوناني ، ايراني ، هندي و ... به اجاره گرفته شدند كه در نتيجه بعضي يوناني زده ، بعضي ايراني زده شدند . چنان مغرور شدند كه هر اصلي با فلسفه و منطق يوناني هماهنگ نبود آن را قبول نمي كردند و قرآن  و سنت را موافق با آن مي كردند و از اينجا بود كه مسئله اجتهاد در عقيده حاصل شد و بس .» در زمان کنونی نیز عده ای با آشنائی  با اندیشه های سکولاریستی و حتی تحصیل در مدارس سکولاریستهای لیبرال و یا کمونیست  دچار همین بیماری قدیمی اما ویرانگر و مخرب سرطانزا گردیدند .

این افراد  در زمانی که در مصر و دیگر جاها سوسیالیسم و کمونیستها مد روز بودند سعی داشتند اسلامی را ارائه دهند که از کانال سوسیالیسم عبور کرده باشد و نوعی آشتی و همسوئی بین اسلام و سوسیالیسم به وجود آورند که نوشتن کتابهائی چون ( اشتراکیه  یا سوسیالیسم  یا جامعه گرایی  زمان عمر و ابوبکر و...) و اعمال عبدالناصر و قذافی و صدام حسین و... نمونه ی بارز این جریان بودند .

پس از آنکه کمونیسم و سوسیالیسم به زباله دانی تاریخ ریخته شد و از مد افتاد ، هم اکنون  

اتحاد مردمی هورامان علیه سکولاریستهای مرتد...
ما را در سایت اتحاد مردمی هورامان علیه سکولاریستهای مرتد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مجاهد نوسودی jihadehawraman بازدید : 334 تاريخ : يکشنبه 23 مهر 1391 ساعت: 12:05

 آفت اسلامگرایان لیبرال زده در کشتزار بیداری اسلامی  و نهضت مجاهدین  ( 1 )

کاتب : ابوحمزه المهاجر هورامی

« می دانيم که کارل مارکس  و مریدان ماتریالیستش  اعلام می دارندکه : اقتصاد و روابط تولید را دگرگون کنید تا تاریخ دگرگون شود . و قرآن چنین امر می کند که : خودتان را دگرگون کنید تا تاریخ و همه چیز دگرگون شود . ( الرعد 11 ) ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا ما بأنفسهم ........

این دگرگونی صرف ظاهر نیست مثل ریش گذاشتن و ... برای مردان ،  و رو سری سر کردن و نقاب زدن و.... برای زنان ( همچون آهنی که رو کشی از طلا  بر آن کشیده باشند که تنها در صورت نا آگاهی و غیر متخصص بودن انسانها مقبولیت موقتی می یابد و گرنه چیزی جز کلاهبرداری و فریبکاری بیش نمی باشد .) باوجود حفظ این ظواهر،هدف سکۀ ناب طلا شدن است، نه فلزی ناخالص با روکش طلا.

جهاد عقیدتی ودرونی به زبان ساده یعنی : یک آدم سرگردان را مثل یک انسان مفید و هدایت یافته  کنی : تلاشی برای درست کردن یک انسان . و جهاد مسلحانه وظاهری یعنی : تلاش براي درست کردن دیگران . کمیت هم مطرح نیست . چون معیار این است:  «خیرالناس انفعهم للناس» بهترین و نیکوترین مردم فائده رساننده تر ایشان برای مردم است . و پيداست« من لم یکن لنفسه كيف یکون لغیر» .

هر شخص توانست در وجود خود یک انسان مؤمن مبارز و مجاهد مخلص متعهد آگاه بسازد، خود 

اتحاد مردمی هورامان علیه سکولاریستهای مرتد...
ما را در سایت اتحاد مردمی هورامان علیه سکولاریستهای مرتد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مجاهد نوسودی jihadehawraman بازدید : 355 تاريخ : يکشنبه 23 مهر 1391 ساعت: 12:03

 

بیماریهای قلب و نفس  و نشانه های  عدم درک صحیح  مراحل  تدریجی جهاد  ( 2 )

به قلم استاد مجاهد : ابوحمزه المهاجر هورامی

 

در باره ي هواي نفس و قلب

گرايشات تسليم شدن به هواي نفس و قلب در بخشهاي مختلف سازماني جماعت مجاهدين ، در اشكالي چون موارد زير خود را بروز مي دهد :

الف : گرايشات گروه پرستي و گاه شخص پرستي .

بعضي از برادران و خواهران مجاهد فقط به برداشتهاي امير خود و يا منافع گروه كوچك خود توجه مي كنند و آشكارا منافع عمومي جهاد و جماعت مجاهدين را ناديده مي گيرند . با وجود اينكه اين كار ظاهرا به خاطر منافع شخصي معيني انجام نمي گيرد ، ولي در واقع موزيانه ترين نشانه هاي  تسليم شدن در برابر هواي نفس و قلب ، در آن نهفته است كه داراي تاثير مسموم كننده و گريز از مركز مي باشد .

در ابتدا ؛ اين ضعف و تسليم شدن مرموز در برابر هواي نفس و قلب ، براي مدتها انرژي مبارزاتي مجاهدين را هدر مي داد . هم اكنون نيز با وجود اينكه بر اثر انتقادات وارده و افزايش آگاهيهاي عقيدتي و مبارزاتي ، وضع بسيار بهبود يافته است ، اما بقاياي روحيه ي شخص پرستي ، گروه پرستي ، زبان گرائي هنوز به نسبتهاي مختلفي وجود دارد و برطرف كردن اين بيماري ها نيازمند تلاش و بيدارگري بيشتري است .

ب : انتقام جوئي

ديده شده كه بعضي از اعضاي جماعت كه در داخل شورا و جلسات بحث از طرف يكي از 

اتحاد مردمی هورامان علیه سکولاریستهای مرتد...
ما را در سایت اتحاد مردمی هورامان علیه سکولاریستهای مرتد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مجاهد نوسودی jihadehawraman بازدید : 303 تاريخ : يکشنبه 23 مهر 1391 ساعت: 11:50

 بیماریهای قلب و نفس  و نشانه های  عدم درک صحیح  مراحل  تدریجی جهاد  ( 1)

به قلم استاد مجاهد : ابوحمزه المهاجر هورامی

حدثنا ابراهیم بن موسی اخبرنا هشام بن یوسف ان ابن جریج اخبرهم قال و اخبرنی یوسف بن ماهک قال انی عند عائشه ام المومنین اذ جاءها عراقی فقال ای الکفن خیر قالت ویحک و ما یضرک قال یا ام المومنین ارینی مصحفک قالت لم قال لعلی اولف القرآن علیه فانه یقرا غیر مولف قالت و مایضرک ایه قرات قبل انما نزل اول ما نزل منه سوره من المفضل فیها ذکر الجنه و النار حتی اذا ثاب الناس الی الاسلام نزل الحلال و الحرام و لو نزل اول شی ء لا تشربوا الخمر لقالو لا ندع الخمر ابدا و لو نزل لا تزنوا  لقالو لا ندع الزنا ابدا لقد نزل بمکه علی محمد و انی لجاریه العب " بل الساعه موعدهم و الساعه ادهی و امر " و ما نزلت سوره البقره و النساء الا و انا عنده  قال فاخرجت له المصحف فاملت علیه ای السور  .  ( صحیح بخاری ، کتاب فضائل القرآن ، باب تالیف القرآن ، حدیث 4993  )

 

ابن جریج روایت کرد که یوسف بن ماهک گفت : پیش ام المومنین عائشه صدیقه بودم که ناگهان مردی عراقی آمد و گفت : کدام نوع کفن بهتر است ؟ عائشه گفت : رحم برتو باد ! تورا چه زیانی می رساند ( هر نوع کفنی که باشد ) گفت : ای ام المومنین مصحف (قرآن) خود را به من نشان بده ، ام المومنین  گفت : تو را چه ضرر می رساند که کدام آیه را قبلا ( یا بعد تر ) بخوانی ، آن چه اول نازل شده ، سوره ای از سوره های مفصل بوده که در آن از بهشت 

اتحاد مردمی هورامان علیه سکولاریستهای مرتد...
ما را در سایت اتحاد مردمی هورامان علیه سکولاریستهای مرتد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مجاهد نوسودی jihadehawraman بازدید : 343 تاريخ : يکشنبه 23 مهر 1391 ساعت: 11:48

 

سازماندهی اصلاح وانتقاد {زنجیره آگاهیهای منهجی}

 

به قلم استاد مجاهد : ابوحمزه المهاجر هورامی

 

چنانچه یک شخص مسلمان به اصول توحید ، ولاء وبراء وکفر به طاغوت ودیگر احکام وقوانین منشعب از توحید مجهز ومسلح گردید، صاحب قدرتی می گردد ؛که قادر است به اندازه ی توان و وسعتش ، با شیاطین درون خود و جامعه ی بیرون مبارزه نموده ،ولکه های چرکینی که بر دل خود ودیگران اثرات نا مطلوبی بوجود آورده اند را نابود وحل نماید .

 خداوند جهت روش استفاده از این قدرتی که شخص مسلمان به دست آورده است ،مراحل وکانالهای تدریجی را به صورت دایره وار ترسیم نموده است .وچنانچه شخص در این مسیر قدرت ونیرویش را صرف نماید، صرف نظر از فواید ونتایج دنیوی آن ،قطعاً پیروز وبرنده می باشد.

اسلام این قدرتهای متفرق افراد را به اتحاد وتجمع تحت عنوان 

اتحاد مردمی هورامان علیه سکولاریستهای مرتد...
ما را در سایت اتحاد مردمی هورامان علیه سکولاریستهای مرتد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مجاهد نوسودی jihadehawraman بازدید : 298 تاريخ : يکشنبه 23 مهر 1391 ساعت: 11:41

 

افراد عادی و جماعت‌ها پاسخ دهند:به خطر انداختن آبرو، ناموس ،  خون ومال مسلمانان براي چیه؟

{زنجیره آگاهیهای منهجی}

مولف : استاد ابوحمزه المهاجر هورامی

 

آيا براي تغيير سكولاريسم خون آشام فعلي، به سكولاريسمي است كه در آن احزاب و جماعت‌هاي اسلامي بتوانند آزادانه تر به فعاليت‌هاي سياسي خود ادامه دهند ،يا اينكه در سدد كسب قدرت و حاكميت شریعت در جامعه‌اند؟

اگر در سدد چيزي غير از كسب قدرت و حاكميت شریعت هستند، قطعا وضع موجود جهان و سرزمين‌هاي مسلمان نشين آنرا در اختيارشان قرار خواهد داد ،حتي اگر كوچكترين خوني در اين را ريخته نشود. چون بيدارگران انقلابي كه به چيزي غير از انهدام جاهليت موجود به رهبري ديكتاتوري سكولاريسم راضي نيستند ،چنان پيشرفتي نموده و عرصه را بر سكولاريسم‌ها تنگ كرده‌اند كه جهت يك مبارزه اساسي، جاهليت چاره‌اي جز پناه بردن به جريانات منتصب به اسلام همسو با سكولاريسم و دموكراسي مورد دلخواهش و ميدان دادن به چنين جرياناتي ،جهت به تأخيير انداختن و حتي انحراف انقلاب مبارك اسلامي ندارند.

الان موقعيت بيداري اسلامي و قدرت مقاتلين مسلمان در چنين سطحي قرار گرفته ،كه نه قابل انكار و پوشاندن است و نه قابل معامله و خريد و فروش. نهضتي مبارك كه جز به تشكيل حكومتي اسلامي مجري احكام الهي ،به هيچ چيز ديگري راضي نيست. اين جريان سازش ناپذير و توفنده با وجود آن همه تبليغات مسموم دشمنان انسانيت، با قدرتي 

اتحاد مردمی هورامان علیه سکولاریستهای مرتد...
ما را در سایت اتحاد مردمی هورامان علیه سکولاریستهای مرتد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مجاهد نوسودی jihadehawraman بازدید : 304 تاريخ : يکشنبه 23 مهر 1391 ساعت: 11:38

 

تنظيم نفي و اثبات در جنبش بیداری اسلامي ( 2 )

          به قلم استاد مجاهد : ابوحمزه المهاجر هورامی

 

ما در اينكه كه خود را به طبقات مختلف جامعه بشناسانيم تا اينكه برنامه هايمان در قلب ودرون انسانهاي حق طلب ريشه بدواند،  وبه مرحله اي برسد كه ديگران به ما وآيندهء ما اعتماد داشته باشند شكي نداريم، اما در دوره ای  كه در آن مردمان ديندار به تمامي مكاتب سكولاریستي موجود ‹‹ نه ›› مي گويند،ما بايد نماينده ورهبر ‹‹ نه ›› آنها باشيم وهرگونه تلاش اثباتي در احكام وبرداشتهاي خاص خودمان باعث ايجاد اسطكاك وتجزيه نيرو هايي مي گردد كه رهبريتشان را به عهده گرفته ايم.

در اينجا مسئله سازش، تنزل از ثوابت يا وارد آمدن خدشه بر اصول

توحيد، ولاءوبراء   ، كفر به طاغوت و... نيست بلكه برعكس جلوگيري از سازش وتجزيه نيرو هايي است كه، قدرت وشوكت ما را 

اتحاد مردمی هورامان علیه سکولاریستهای مرتد...
ما را در سایت اتحاد مردمی هورامان علیه سکولاریستهای مرتد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مجاهد نوسودی jihadehawraman بازدید : 258 تاريخ : يکشنبه 23 مهر 1391 ساعت: 10:50

 

تنظيم نفي و اثبات در جنبش بیداری اسلامي ( 1)

          به قلم استاد مجاهد : ابوحمزه المهاجر هورامی

رسول الله صلي الله عليه وسلم در همان ابتداي امر به همه اعلام كرد كه" بگوئيد لا اله الا الله تا رستگار شويد" ، آنچه وي ازهمه مي خواست، در اولين قدم؛ نفي و نه گفتن و پس از سپري شدن اين مرحله، به اثبات و تاييد مي رسيد.

يك مبارز بايد بداند كه دوران تولد جريان انقلاب اسلامي با قبل و بعد از آن تفاوت فاحش دارد . بزرگترين و روشنترين اسلوبي كه از مبارزات تمام انبياء و بخصوص همين درخواست رسول الله صلي الله عليه وسلم بدست مي آيد اين است كه ، عامل اساسي هر مبارزي در رهبري و بيداري جامعه بر نفي يا به عبارت روشنتر در " لا اله " متمركز است ، اين سياست برنده و كاملاً روشنی است كه رل اصلي در تمامي خيزشهاي مردمي و انقلابي را ايفا مي كند.

ما اگر به سير تكامل احكام الهي كه توسط پيامبران آورده شده اند 

اتحاد مردمی هورامان علیه سکولاریستهای مرتد...
ما را در سایت اتحاد مردمی هورامان علیه سکولاریستهای مرتد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مجاهد نوسودی jihadehawraman بازدید : 278 تاريخ : يکشنبه 23 مهر 1391 ساعت: 10:48

 چگونه می توان از دنباله روی از وقایع ساختگی جاهلیت دوری کرد

به قلم استاد مجاهد : ابوحمزه المهاجر هورامی

 

به عبارتی دیگر چطور باید فکر و عمل نمود که هم چون بید با هر رویداد ساختگی توسط دشمنان بشریت در مسیر خواسته های آن ها در حرکت نباشیم؟ و چکار کنیم که جریان و مسیر بیداری اسلامی و جنبش مجاهدین در میان مسیرهای گوناگون گم و هضم نشود؟ دنباله روی کورکورانه چیست؟ منافقین کیانند؟ نهایت هدف کفار از این همه سرمایه گذاری تبلیغاتی و جنگ روانی علیه ما چیست؟ برخی از رویدادهای ساختگی عملی که در همان مسیر جنگ روانی است به چه منظور ساخته و پرداخته می شوند؟ چگونه دشمن حاضر است جهت به انحراف کشیدن ما از بعضی از منافع خود گذشته و یا حتی عده ای از افرادش را نیز قربانی کند؟ و… .

در این طرف قضیه هم خود ما چقدر واقع بینیم و به چه میزان به ترازوی عقیده و ولاءو براء و دیگر معیارهای اسلامی مسلح شده ایم که با دید و چشم دین به قضایا می نگریم و نیز در جبهه ای که در حال نبردیم به چه میزان حواسمان به دشمن مقابل و جناح ها و پشت سر است؟

افق استراتژی هر مسلمان مبارزی آینده و اجرایی شدن احکام الهی در زمین است و نمی تواند این قدر هدفش را کوچک کند که در همین امور امروز غرق و نابود گردد. ما امروز مشغول انجام دادن یک سری کارهای سیستماتیکی هستیم که در خدمت هدف استراتژیک مان مشغول انجام وظیفه است. و معیار این که به چه میزان موفق شده ام یا نه بستگی به این دارد که به چه میزان به آن هدف استراتژیک نزدیک یا دور گشته ام.

داشتن هدف استراتژیک به معنی چند قدم جلوتر از وقایع بودن ، دیدن و پیش بینی بخشی از آینده است.

 

والحمدلله رب العالمين

و الله اكبر

ابوحمزه المهاجر هورامی

اتحاد مردمی هورامان علیه سکولاریستهای مرتد...
ما را در سایت اتحاد مردمی هورامان علیه سکولاریستهای مرتد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مجاهد نوسودی jihadehawraman بازدید : 278 تاريخ : يکشنبه 23 مهر 1391 ساعت: 10:45

 تولید و ساختن جريانات موازي با اسلام

      به قلم استاد مجاهد : ابوحمزه المهاجر هورامی

 

زماني كه يهوديان از پيشرفت دعوت سيدنا عيسي عاجز ماندند و آزار و اذيت و شكنجه‌هايشان به نتيجه نرسيد يكي از آنان به اسم «پولس» ظاهرا وارد دين مسيح گشت و از درون با آوردن خرافات و انديشه‌هاي انحرافاتي در دين مسيحت انحرافات وحشتناكي به وجود آورد و با آوردن روايات و نسبت دادن الوهيت و خدايي به سيدنا مسيح مسير كلي دعوت مبارك و رهايي بخش مسيح را در كانالي هدايت كرد كه در اساس با اصل و هدف دعوت آورنده پيام در تضاد و مخالفت بود و بعدها مسبب پيدايش مذاهب مختلفي در مسيحيت گشت كه از اين فتنه خون هزاران ايماندار به مسيحيت پايمال گشت.

وجود اينگونه خرافات و انحرافات آشكار و ساخته شدن جريانات موازي در دين مسيحيت باعث به وجود آمدن تفرقه و چند دستگي و در نهايت ضعف، سستي و تحريف كامل  هدف دعوت از مسير اصلي اش گرديد به نحوي كه بر اثر رشد جريانات انحرافي ابداعي شناخت اصل نيز مشكل و پس از گذشت سال‌هاي نه چندان زياد تقريبا غير ممكن گرديد و يهوديان كه خود را قاتل سيدنا عيسي مي‌دانستند توانستند با ايجاد يك جريان انحرافي مسيحي  در داخل دين مسيحيت به موفقيت بزرگي دست يابند. جالب اينجاست كه آن‌ها قسمتي از انجيل كه به نام «پولس» است هيچ روايت يا سخني از سيدنا عيسي در آن وجود ندارد بلكه تماما گفته‌ها و سخنان همين شياد شيطان صفت مي‌باشد.

پس از ظهور اسلام يهوديان باز از مذهب سازي و ساختن جريانات موازي با اسلام دست برنداشتند و هنگام با جريان مبارك اسلام شروع به توليد مذهبي جديد نمودندكه امام علي در 

اتحاد مردمی هورامان علیه سکولاریستهای مرتد...
ما را در سایت اتحاد مردمی هورامان علیه سکولاریستهای مرتد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مجاهد نوسودی jihadehawraman بازدید : 276 تاريخ : يکشنبه 23 مهر 1391 ساعت: 10:43

 

اول پیمان علیه سکولاریسم

به قلم : استاد ابوحمزه المهاجر هورامی

 

در ابتدای امر باید پرسید که چرا پیمان؟ و بعد چرا علیه سکولاریسم.

ابن اسحاق می گوید: گروهی از مردم جرهم و قطورا پیمانی به اسم «پیمان فاضلان» را بستند که این نامها را داشتند: فضی بن حارث جرهمی، فضیل بن وداعه قطوری و مفضل بن نضاله جرهمی. اینان گرد هم آمدند و با یکدیگر بر این پایه هم داستان و هم پیمان شدند که در شهر مکه در برابر ستمکار پایداری کنند و هیچ بیدادگری را به خود وا نگذارند. اینان گفتند: شهر مکه را جز این سزاوار نباشد زیرا خدا جایگاه آنرا بر افراشته است.

عمرو بن عوف جرهمی در این باره گفت:

انَّ الفُضُولَ تَحَالَفُوا وَ تَعَاقَدُوا

ألَّایَقِرَّ بِبَطنِ مکّةَ ظَالِمُ

اَمرٌ عَلَیه تَعَاهَدُوا وَ تَوَاثَقُوا

فَالجَارُ وَالمُعتَرُّ فِیهِم سَالِمُ

یعنی: همانا فاضلان همداستان و هم پیمان شدند که هیچ بیدادگری را در شهر مکه آرام نگذارند، کاری بود که بر آن پیمان بستند و رشته های دوستی استوارساختند و اینک تهیدست و همسایه در میان ایشان تندرست و آسوده باشد.

سپس این پیمان از میان رفت و در قریش جز یک یاد چیزی از آن بر جای نماند. آنگاه 

اتحاد مردمی هورامان علیه سکولاریستهای مرتد...
ما را در سایت اتحاد مردمی هورامان علیه سکولاریستهای مرتد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مجاهد نوسودی jihadehawraman بازدید : 269 تاريخ : يکشنبه 23 مهر 1391 ساعت: 10:40

 

سكولاريسم دشمن شماره يك ... چرا؟ ( 3)

مولف : استاد ابوحمزه المهاجر هورامی

 

دائره المعارف آكسفرد مي‌گويد:

1. سكولاريسم مكتبي كاملا مادي و دنيوي است و با تمام مظاهر معنوي و اخروي سرناسازگاري دارد و به دنبال سياست، حكومت، هنر و اقتصاد غير ديني است.

2. سكولاريسم با دخالت اخلاق در حكومت، سياست و اقتصاد مخالفت مي‌نمايد.

اين مكتب و آيين ساخت دست بشري غير از تغير اسم و لباس هيچ فرقي با ديگر مشركين غير اهل كتاب ندارد و تنها تفاوتشان در اين است كه اولا نياكان باستانشان بسياري از صفات پسنده‌اي را داشته اند كه اينها از آن بري هستند و ثانيا ميزان ضديت و قانونمند بودن برنامه‌هاي ضد ديني گذشتگانشان به اندازه اينها خشن و غير قابل انعطاف نبود

هم اكنون سكولاريسم به صورت يك ديكتاتوري چند قرنه به حساب مي‌آيد كه با كارنامه‌ي سياه جنگ‌هاي جهاني و چندين صد جنگ منطقه‌اي و ناحيه‌اي باعث كشته شدن ميليون‌ها انسان گشته است. و قانونمند و با پشتيبان‌هاي بي كران مادي، تسليحاتي و به خصوص تبلغتي خود تا آنجايي كه بتواند از بي ارزشترين نماد‌هاي ديني اهل كتاب و به خصوص مسلمين در سطح عمومي جامعه نيز ممانعت به عمل مي‌آوردند كه نقاب زنان مسلمان نمونه‌اي از آن است.

اتحاد مردمی هورامان علیه سکولاریستهای مرتد...
ما را در سایت اتحاد مردمی هورامان علیه سکولاریستهای مرتد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مجاهد نوسودی jihadehawraman بازدید : 257 تاريخ : يکشنبه 23 مهر 1391 ساعت: 10:31

 

سكولاريسم دشمن شماره يك ... چرا؟ ( 2)

مولف : استاد ابوحمزه المهاجر هورامی

 

اما اين تحرك در درجه بندي دشمنان دور و نزديك به خاطر چيست؟

در دوره‌اي كه در آن مسلمانان در ضعف و بي سر پناهي به سر برده و شديدا تحت فشار رواني و تبليغاتي دشمانان دين به سر مي‌برند، خداوند پيروزي كفار اهل كتاب را بر كفار غير اهل كتاب مايه‌ي مسرت و خوشحالي و تقويت جبهه‌ي دينگرايان و ضربه‌اي بر پيكره‌ي مشركين خارج از قوانين اهل كتاب مي‌شناساند . چون در اين مرحله دشمن شماره يك مسلمين، مشركين غير اهل كتاب در برابر تمامي اديان و قوانين آسماني بودند و دينگرايان پناهگاهي جز كشورهاي داراي قدرت صاحب عقايد اهل كتاب كه آنزمان مسيحيت نماينده گشيان را مي كرد نداشتند، به همين دليل رسول الله صلی الله عليه و سلم يارانش را در اين دوره به نزد پادشاه اهل كتاب حبشه فرستاد كه صاحب حكومت و نيروي بازدارنده در برابر مشركين غير اهل كتاب به شمار مي‌رفت. در نتيجه شكست و ضرر اين كشور اهل كتاب به صورت غير مستقيم شكست و ضرر مسلمانان بدون پناه نوشگفته نيز محسورب مي‌گرديد.

اما مي‌بينيم به محض سپري شدن اين دوران، عصر جديدي در حيات مسلمين به وقوع مي‌پيوندد و آنها صاحب قدرت 

اتحاد مردمی هورامان علیه سکولاریستهای مرتد...
ما را در سایت اتحاد مردمی هورامان علیه سکولاریستهای مرتد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مجاهد نوسودی jihadehawraman بازدید : 280 تاريخ : يکشنبه 23 مهر 1391 ساعت: 10:27

 http://niloblog.com/files/images/qja86gljcpstt3eohaj7.jpg

سكولاريسم دشمن شماره يك ... چرا؟ ( 1)

مولف : استاد ابوحمزه المهاجر هورامی

 

سيد قطب  رحمه  الله عليه در تفسير سوره‌ي روم مي‌گويند: «آيات نخستين اين سوره به مناسبت ويژه‌اي نازل گرديده است، وقتي بوده است كه ايران بر روم چيره شده است و بر مستعمره هاي جزيره العرب روم دستيابي پيدا كرده است. اين تفسير در گيراگير مجادله و مباحثه‌اي بوده است كه پيروان عقيده، ميان مسلمانان صدر اسلام در مكه پيش از هجرت و در ميان مشركان در گرفته است. از آنجا كه روميان در آن وقت اهل كتاب و مسيحي بودند و ايرانيان يكتاپرست نبوده‌اند و آيين زردشتي داشته‌اند مشركان ساكن مكه در روي دادن اين حادثه فرصت پيدا كردند كه بگويند عقيده‌ي شرك بر عقيده‌ي يگانه پرستي غلبه پيدا كرده است، و آن را به فال نيك بگيرند و بگويند كه ملت كفر بر ملت ايمان چيره گرديده است.»

اين است كه آيات نخستين اين سوره نازل مي‌گردد و مژده مي‌دهد به اين كه اهل كتاب رومي در چند سال بعدي 

اتحاد مردمی هورامان علیه سکولاریستهای مرتد...
ما را در سایت اتحاد مردمی هورامان علیه سکولاریستهای مرتد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مجاهد نوسودی jihadehawraman بازدید : 283 تاريخ : يکشنبه 23 مهر 1391 ساعت: 10:24